bilder
Publicerat den

medans jag väntar på att citatbrickorna ska bli klara så slänger jag upp några bilder!

först så blir det detta konstiga. jag förstår inte vad det är på bilden? blev så här när jag laddade in det i datorn.
kan det vara spöken?





 

jag, osminkad som vanligt.



okej ett fjortiskort, där man svänger med håret. nej men, ni ser klänningen. det är den jag vill visa!

(nu är brickorna klara!)

 jag blir alltid suddig. du blir alltid perfekt.

nja, jag hade inte kunnat ta ett annat kort, jag är suddiga på alla. typiskt.



en sak som inte tillhör detta, jag blir galen på designnamnet för mina armband. har ingen aning.

men men, nu ska jag läsa new moon! hela serien från början till slut, min besatthet får ju inte blekna ♥ skämt åsido, det kommer den aldrig göra. twiheart forever ♥


  

källa: alla buttoms kommer från tts!

  

okej, jag vet en hade varit nog, men mitt mellannamn
är beslutsångest.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?