usch, klockan är bara 19.40!
Publicerat den

denna dag har varit, eller är seg. har ju hunnit med allt. fysiken är klar för idag, skulle ju kunna göra lite psykologi faktiskt. engelskan måste man vara på humör för, och det är jag inte just nu för mina händer vill inte skriva, hihi.

satt och tittade egenom min almancka, denna vecka är det demokrati vecka i skolan, det roligaste som händer då är att vi ska grilla skolledningen! egna datorer hoppas jag kommer tas up! jag har lov vecka 44 och hela den veckan är tom! hjälp! jag gillar att ha mycket att göra, usch! så är den helt tom! och syrran ville inte åka till sthlm, jag menar vem tackar nej till något sånt?

jag ska ju börja med mitt nya projekt. jaa, det ska bli spännande! tänker inte avslöja det än, men twilight är med i bilden! (så klart!) jaa.. jag har väl inte så mycket mer att säga bara att det pågår en efterlysning på min blogg (kolla några inlägg ner) !

nä, nu tjatar jag onödigt igen. god natt och hej då! :)

 




Nadine

sv: oj, gud vad duktig du är. Hur mkt skulle det kosta att köpa ett från dig då? :)



Kram!



URL: http://vivalanadine.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?