jag har sett det snöa
Publicerat den

ja, för nu har även snön kommit till borås! om ni inte har hört namnet, så kanske ni vet att det regnar mest här i hela sverige. i alla fall så tycker vi det. nu har det gått över till regn och på marken så vilar fem centimeter av slask. mysigt för fossingarna. eller inte..

fick en fråga innan om jag säljer mina smycken. Javisst gör jag det! följande armband, på följande bilder kan man för tillfället beställa hem, från mig. om det är något i smycket man inte tycker om, eller det är ett helt annat av de smycken som jag gjort som du så gärna vill ha, så kan man säga det till mig, och så får vi se om det går att lösa! förmodligen så går det.


"Edward and Bella" bracelet:

 


"heart with wings" bracelet:
 
 (finns bara ett fåtal kvar.)

Crystal heart twilight, bracelet:






under kategorin "det har kan du beställa av mig", finns all information som du behlver veta!

har du frågor?

kontakta mig då via mail, [email protected], eller så skriver du en liten kommentar :)

 

kram från Sandra




Lilja

Gud vad fina! verkligen.



URL: http://entwilightsaga.blogg.se/


Emelie

Fint! (y)



jag gillar verkligen de blåa hjärtana med vacker text på! Ovanligt och fint!



URL: http://mliio.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?