bella's bracelet with a twist
Publicerat den

kom på att ni inte har sett ett armband som är lite speciellt!
innan jul så fick jag en fråga om jag kunde göra bellas armband. ni vet crystal heart och en varg. men så kom problemet som jag tjatat om så mycket. jag har ju ingen berlock med en varg. så jag gjorde det bästa av situationen och hon blev väldigt glad. hon ville också ha citatbrickor, vilket man inte behöver ha alls.
 
vargen har jag fixat själv som allt annat.




citatet är gulligt, eller vad tycker du? om du är intresserad av detta smycke så mailar du mig som vanligt till [email protected]







Emma

Vad använder du för penna när du skriver citaten? :) och vad är det för berlocker du skriver på? :D Jätte fina smycken!



URL:


Frida

åh va fint =D

jag skulle vilja ha ett liknande ^^



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Frida

vad tar du för ett sånt? =)

tack så mkt ^^

din är också väldigt fin =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?