23 september
Publicerat den

Roliga rubriker va? haha, så kreativ är jag!Dagen har varit bra, eller nej.. Har nog aldrig glömt så mycket som jag gjorde idag när jag skulle simma med Christian. Efter jag simmat klart så var det ju dags för duschen, bara det lilla problem att jag hade fått med mig två balsamflaskor och ingen duschkräm, den var helt slut. Så jag mitt dumma fån fick använda balsam till allt. Inte roligt. När jag glömt det insåg jag att deon var hemma. så går det när man byter väskor...
Tyckte att solen lyste så häftigt genom molnen, får passa på att fota då. Sen har vi ju mig. Glad liten elev som har en tre timmars lång håltimma och inget att göra. Tur att jag har min Phoney. I handen (eller famnen?) har jag i alla fall mina kära historiaböcker!



nicole

sv: vad är de för skilldnad?



/Shoppaholly



URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/


Anonym

FYNDA FYNDA!!!!



FINA GREJER TILL BILLIGA PRISER!!!



* MASCARA

* KLÄDER

* HÖGKLACKDE SKOR

* SMYCKEN



HTTP://WWW.XPRICE.BLOGG.SE



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?