väljer att skratta
Publicerat den

Micaela om till christian:
Sluta skryta om hur bra du är och hur duktig du är eftersom du går på natur!



fick en tråkig kommentar av någon micaela, händelsevis samma namn som min syster. jag reagerar som jag gör för att jag bevisar min kärlek till christian, genom att skriva det inlägget som personen kommenterade. och jag tycker att detta inte är acceptabelt.

för det första, så skryter jag inte med hjälp av en j*vla ekvation, som är till min pojkvänn!
att folk ska ta det på det sättet för att man skriver något som har med matte och göra, och att man då förknippar det med ens skolgång natur, är ju trakiskt. kanske fattade du inte buskapet i det hela? man behöver inte vara NATURELEV för att fatta det. sen när blev naturelever bättre än alla andra? vad har jag missat?

för det andra, skriver jag vad jag vill i min blogg. och visst du får kommentera, men taskiga kommentarer och något falskt som gör att jag tar illa upp, kommer jag att ta bort/anmäla.

för det tredje, slå upp ironi i en ordbok och gå till www.kissies.se



så, släng alla taskiga kommentarer i detta inlägg. så tråkigt att sådant ska hända.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?