FRÅGESTUND
Publicerat den


Eftersom jag har fått så många frågor den senaste tiden så tänkte jag att det är lika bra att ha en frågestund!
så våga fråga mig allt mellan himmel och jord. vilket material jag använder? eller om jag har djur - ni fattar.

ALLT.

uppdatering: svaren på era frågor kommer upp på tisdagen/onsdagen beroende på hur många frågor jag får! sedan allt för personliga frågor svarar jag ju inte på, men det förstår ni ju. så fråga på, har redan fått in några(alla frågor visas med svaren).



Camilla

1,Kan du tänka dig sammarbeta med någon?



2, Vilken lineje på gynasiumet går du?



URL:


Victoria

Hur mycket tjärnar du per armband? 100kr? 50kr? 20kr?



URL:


Bella

Ja, varför inte passa på att fråga lite ;). Jag har tänkt på en sak, varför började du egentligen att göra smycken? Och en av mina favorit frågor.. Hur kommer det sig att du blev fast i the twilight saga? Läste du som jag böckerna först eller tvärt om? Kommer inte på mer nu, men om jag gör det så säger jag till =) Många kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Bella

sv: Hehe, tack så mycket <3. Kom på en fråga till - vilken är din absoult favorit bok av the twilight saga och varför? Jag vet svår fråga, själv skulle det tagit lång tid för mig att förklara, men gör ditt bästa :) Kramar



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Emma

1.När började du göra smycken?

2.Hur länge har du varit ett fan av twilight? :)



Älskar dina smycken <3 men det vet du redan :D

älskar bloggen också!



URL:


sandra

vad har du för inriktning på din gymnasieutbildning och vad vill du syssla med när du går ut gymnasiet?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?