'
Publicerat den

i brist på annat så kan jag ju visa er lite bilder. tänkte att jag skulle visat alla klappar men jag orkar inte det, och sen när jag väl hade tagit kort på det jag tänkt visa, så kom jag på att alla hade ju kunnat vara i en och samma bild. så hur som helst, så får ni bidler och titta på i alla fall. på julafton hade jag på mig en supersnygg svart klänning. borde varit röd, men ändå. älskar hur den är sydd.




en julklapp var en mobil! haha så trött på min andra.





christian har den viktigaste platsen, i mitt hjärta ♥, så rob kan få vara på skärmen.

en annan present.. Mi lajki berlock.. www.milajki.com eller se.. hm, något är det.. heh..



sist men kanske bäst..

star of twilight- robert pattinson!



två dagar efter sprang jag till bokia och köpte den med kristen stewart, så nu har jag båda :)



--
mamma sitter och lyssnar på erik grönvall, han sjunger johanna- is it true. måste säga att det låter som om han sjunger falskt! va bara tvungen att skriva det.
--

p.s saknar dig

// sandra


 




Anna

Om du ska starta en ny blogg för bara smycken tycker jag att du ska satsa stort! Du borde fixa en snygg designa, om du ej kan göra själv köp en. Sen fixar du så man kan gå in på olika kategorier liksom gör det riktig coolt! Sen kan du annonsera på blogportalen (tror den finns) och så. För om man märker att du lägger ner massa tid på bloggen blir man mera intresserad! I allafall jag!



URL: http://thesquare.blogg.se/


Frida

vad är det för nåt med Rob och Kristen? böcker eller?

kan man hitta dom i alla Bokia affärer? vad kostar dom? =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?