SUDDA ALDRIG
Publicerat den

Praktiskt-tenta plugg är vad vi underhåller oss själva med nu på dagarna fram till onsdag. Jag går och mår dåligt över den teoretiskatentan, och det verkar bara vara jag som tänker på den. Har en känsla av att det inte gick bra, kändes som att jag inte hade den 'tur' med frågorna som mina andra vänner hade (Att ha varit på studiebesök då de gick egenom en 8 p fråga är tur). Dock kändes det som jag kunde allt, men dessa andra ord de hittar på gör mig så arg. Det mest störande som finns är när de har ett annat ord, som du inte vet vad det betyder, men du vet innebörden av det. Men för att det bytt ut ordet har man ingen aning om vad det kan vara. Blir också så arg på mig själv när jag suddar ut något- som skulle givit poäng, som var rätt med andra ord. SUDDA ALDRIG UT!

En omtenta för mig är kanske att vänta, svaret kommer imorgon. Dock älskar jag mina vänner som säger, 'äsch en omtenta, det har jag gjort många gånger, det är inte farligt!' Härligt. Nu har jag pluggat klart för idag och nu väntar mat och film.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?