-
Publicerat den

Känner inte alls för att lämna Borås imorgon. Känner inte för att sitta på en dum buss i tre timmar och sedan komma upp till en tom, mörk och kall lägenhet. Jag har haft det så bra här hemma. Julafton tillbringades med familjen och den var mysig. Juldagen var vi hos mormor, lika mysig den. Saknar min familj obeskrivligt mycket när jag är i Linköping. Ibland undrar jag vad fan jag gett mig in på..

Mellandagarna påminde om förr, då jag och pappa stack till stan och jag plågade han med att gå in på Gina. Det behövde han inte nu dock. Mina vänner kom hit och stannade länge, jag åkte iväg-precis som förr. En sak ångrar jag, nu med facit i hand, att jag inte stannade hemma på nyår.

Imorgon kl 15.10 sätter jag mig på bussen upp till Linköping, och sedan den 15de åker jag ner hit igen. Hoppas det går fort. 10 nätter ensam är inget att föredra.

/S







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?