Hem på fredag
Publicerat den

Sitter med boken "Att hantera det ohanterbara - om Coping /Gunilla Brattberg". Själv kan jag inte säga så mycket om den men en i basgruppen sa att den var riktigt bra. Så det får man hoppas på!

Kylskåpet är nu fullt igen så Christian borde klara sig över helgen. Jag åker nämligen hem för att träffa familj och vänner, OCH köra bil! Skämt å sido, jag saknar Dalsjöfors fruktansvärt mycket... och viskan med vännerna. På fredag är jag hemma cirka kvart i fem, pappa hämtar mig och sedan åker vi hem. På kvällen skall vi gå till Viskan för att prata, sedan handla inför kvällen. Känner på mig att detta kommer bli den roligaste kvällen på väldigt länge. Så på ett sätt gör det inget att vi har fullt upp i skolan, tiden går ju fortare nu när man vet vad som väntar + att det är värt att lida en aning för att få ha kul!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?