Fixat
Publicerat den

Har nu till kvällen fixat med lite praktiska saker, så som ladda liukortet med pengar så att jag kan kopiera litteratur från biblioteken. Aktiverade också mailen, som äntligen fungerade! Har en upgift kvar tills imorgon: Komma på ett förbättringsarbete för mig själv. Alltså, något vi vill förbättra som skall dokumenteras och vara mätbart, under 7 veckor. Funderar på att välja något som har med kost eller träning att göra.
Imorgon börjar jag kl 13.00 och slutar 16.00, får nog räkna med lite arbete hemma sedan, men det skall gå fint! Tänkte att jag skulle fixa mig lite litteratur, även om det inte är något krav på litteraturen endast rekomenderad. Tycker att det är en trygghet och känner att det också kan vara roligt att ha en bok om etik och hälsa!
Märket som jag köpte på Pop sensation! Tänkte att jag kunde visa detta ;)
- S






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?