2 september
Publicerat den

September? Vad hände med augusti? var tog sommaren vägen? Kan inte fatta att det nu är september och hösten är på ingång. Jag har inte fått nog av klänningar och leggins, jeansen kan väl få vänta en liten stund till?
Nolle-P fortsätter men jag tackar nej till kvällens aktiviteter samt morgondagen, är alldeles för trött och vill bara "vara hemma". Gårdagen var väl hyfsat rolig, fick mitt första märke som skall sitta på de turkosa snickarbyxorna. Det kommer vara naket i början men det skall nog gå att fylla på byxerna med märken, det är ju roligt att ha sen när man blir äldre, dessutom får man inte riskera att missa något!
ps. Har skaffat mig en iMac och håller på fundera hur jag får fram alla bilder.. inte lätt när man är van vid PC, hursomhelst, älskar apple! ds.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?