STUDENT 2011
Publicerat den

Jag är en av de tusen treor som tar studenten i år! Det ska självklart bli väldigt roligt och framförallt skönt. Det är mycket som jag kommer sakna och mycket jag kommer vara glad för att få lämna bakom mig. Mina tre år på bäckäng har gått väldigt snabbt och jag har lärt känna många nya människor, varav en person har kommit mig mycket nära. Hon är en av de personerna, eller nej, Hon är den person som jag inte tänker tappa kontakten med. Jag hoppas att vi förblir vänner och kommer träffas när studierna tar vid i höst! 

Studenten är ett minne för livet och då vill man så klart minnas det som en bra dag. Allt måste bli perfekt. Klänningen är fixad och mössan. Skorna och smyckena är inte fixade, men det kommer väl det med. Om två veckor, när betygen är satta. 



Bilderna är mörka och ger ingen rättvisa! Jag visste hur jag ville ha min studentklänning, kort fram och längre bak. Jag klickade mig in på Tinas FANTASTISKA blogg och såg att hon sydde (läs mycket) kläder. frågade henne om hon kunde sy en sådan klänning och resultatet? Det blev riktigt bra. Nåde den som sprutar champagne på min klänning. Vill säga ett stort tack, för att du ville sy min klänning! TACK!



Tina

hej :D ursäkta att jag varit seg att svara. den vart superfin på dig ju!! vad roligt :)får jag lägga upp ena bilden på min blogg? :) det är helt okej om du inte vill det. Kram /Tina



URL: http://tinatinaa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?