18 september
Publicerat den

klockan är fem och vart har dagen tagit vägen? var en snabb sväng i stan för att se min älskling starta och gå i mål. lite svårt att springa med hela vägen, så starten och målet fick duga. undertiden han sprang roade jag mig med att sprina till HM och details för att köpa jeans och halsduk, jäkligt stressigt eftersom killen springer så jäkla snabbt. Men jag hann! sen så kan jag ju inte påstå att jag kan hantera phoney (min iphone har numera ett namn) så bra, slutartiden är grym men jag ska ju klicka på knappen i mitten också. lättare sagt än gjort med påsar och blommor i handen. fick ju en jäkligt fin bild på benet i alla fall!
1. mörkblåjeans, rosa halsduk i varsin kasse.
2. just nu- plugg.
3. random bild på mig för att ni ska se min frisyr! håret är mörkt och svansen är 15 cm kortare. vitt från London.
4. en del av min vägg. ja- twilightboken är bokstavligt på väggen.
nu ska jag fortsätta med 2:an. planerar att göra klart svenskan och massagen. Det bara ska vara klart idag.
Har ni planer för kvällen? hoppas inte ni sitter och pluggar en lördag.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?