I'm not proud of myself, but I needed to
Publicerat den

Är hemma från skolan idag och håller på plugga som in i tusan!
Musiken rullar och tangenterna trycks häftigt i mina logginlägg på projektarbetet. Trodde aldrig att det skulle vara så mycket jobb med detta projektarbete. man har ju hört att "vi skrev en uppsats om pollenallergi och fick MVG" eller "Vi gjorde vårt arbete sista veckan och vi fick MVG". Vad är det här? Antingen så har de personerna haft jäkligt softa lärare eller så har de ändrat reglerna för projektarbeten i år. Varför väljer ni att jämföra tre djur? varför väljer ni en sådan metod? Vad har ni för belägg till det? Har ni tänkt på att ...? ärligt, jag spyr på skiten.
så nu sitter jag här och skriver en loggbok om varför vi valde att utföra försöken på djuren tre gånger. Jag tycker så synd om min handledare som ska sitta och läsa loggen sedan. Tur att hon får det dataskrivet i alla fall, går snabbare för mig med.
Har ni gjort ett projektarbete eller håller ni kanske på med ett just nu?








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?