dagarna går utan att jag reagerar
Publicerat den

Vet inte vad som händer men går inte allting väldigt fort? Eller är det bara jag? Hur som helst så tycker jag att allting bara rullar på, nästan för snabbt. Med denna veckan var det tio veckor sedan som vi hade sommarlov. Tio veckor. det är inte så mycket egentligen, men det har ju gått så fort. Efter lovet är det 6 och ½ vecka kvar tills vi får jullov. Det är ju ännu hemskare. Då är det en halv termin kvar av trean, sista året på gymnasiet. Hjälp!

Får väl hoppas på att det kommer gå sakta nu. så man hinner stanna upp och tänka lite.

Kände att jag behövde skriva av mig lite, har inte skrivit på länge. känns det som.
Svenskan blev precis klar och nu tänker jag ta tag i massagen. De 60 sidorna i Da -Vinci -koden tänker jag inte ens läsa. Känns meningslöst och läsa när man har andra saker att göra, även om detta är inom skolan.
Typ, allt. hej då.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?