long time
Publicerat den








rosa linne/tunika- gina | inredning- | ringar- gina | Thomas Sabo |

Så längesedan jag skrev. Men jag har inte haft något att skriva.
Min födelsedag var riktigt bra. Kärlek, familj och happiness. Fick pengar, lite inredning och en så super snygg väska att man dör lite varje gång man ser den. Visar bild imorgon. 

Igår hade jag tjejmiddag för mina vänner. På bilderna ovan ser ni vad jag fick. Ett nytt Thomas Sabo till samlingen känns lyxigt. älskar det andra som jag har fått av pojkvännen, som sagt på den sitter bara hans berlocker, inget tillägg där inte. Kvällen var hur trevlig som helst med massa skratt och mycket prat. precis så ska det vara!

Nu sitter jag och målar mina naglar, manikyr. Det måste vila en förbannelse över mig och vita nagellack. Alltid förstörs det när jag målar med vitt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?