WOW!! Go Anna!
Publicerat den

Wow! nyheter på gång. Ni vet Anna, hon fick ju en påle genom sitt hjärta av John i sista avsnittet. Nu är det så att så många vampire diaries fan har tyckt att det var ett misstag, så man planerar att ta tillbaka henne i serien igen. Personligen så tyckte jag mycket om Anna, men att ta tillbaka henne säger ju emot allt? En påle i hjärtat för en vampyr är döden. eller?

källa via vampirediaries.se
Tror att det börjar närma sig läggdags! Denna helgen kommer bli riktigt bra. känner det på mig. slutar tidigt imorgon och på lördagen blir det kalas hos kusinen och mys med älskling på kvällen. Dock hade velat åka till London varje helg. Hade varit ett skönt avbrott från Sverige. Jag kom på att jag inte visat er vad jag shoppat! så det får jag väl visa er. Imorgon kanske?
Jo, just ja. Det blir tävling inom kort- mer information kommer!
Nu väntar sängen och boken. som alla borde läsa!
Natt bloggen som snart har ett år. tror jag... heh.





Bella

Haha, aa jag vet ungefär var du är någonstans! :) Jaa, Dear John har jag också läst! Den är superbra verkligen! Älskar Nicolas Sparks böcker! :)



Jag vet inte om jag tycker att Anna ska komma tillbaka! Jag gillade henne´också, men som du säger - en vampyr ska dö när den får en påle i hjärtat! Jaja, vi får väl se hur det blir!

Kram <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?