soft
Publicerat den

  


Klänning BikBok

Armband Tomas Sabo, okänd.

Var i stan innan med världens bästa Ida B. Stannade till på Gina och köpte en lång klänning i shiffong. Den blir fin i sommar till gladiatorskorna. sedan stannade vi till i skivspegeln, vad tror ni de har fått in? mycket twilightsaker! t-shirts, pussel, väska, nyckelringar, svettband, seriefigurer (actionfigurer är ett bättre beskrivning).. you get it. Så jag köpte en nyckelring. Känner mig faktiskt stolt för att jag motstod (så fel stavning!) Team Edward tröjan och köpte klänningen istället. kan man tänka sig att jag var ekonomisk?

jag har funderat på att ha en frågestund. men jag vet inte, vad tycker ni?

ikväll klockan 21.00 avslutas tävlingen!






Frida

åh va fin klänning ^^

jag vill också besöka en affär med massa twilight-grejer, tyvärr bor jag i en liten stad och väldigt långt från alla affärer som kan ha nåt sånt =/



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?