Nostalgi
Publicerat den

 

"guud va snygga :O
Kan man köpa ett? (A) <3"
"tack för att du svara:Djag tror nog att jag ska se filmen. väldigt fina armband gillar den trejde(sista)mst speciellt sitatet:"Look after my heart I left it with
you..."
som e från breaking dawn<3som e nog min favorit bok<3"
"åh gu vad fina smycken, du har verkligen talang..
det tredje nerifrån fastnade jag verkligen för, skulle kunna tänka mig och köpa ett om du bestämmer dig för att sälja dem :) ännu en gång, otroligt fina!"
"Åh så otroligt fina! Hoppas du kommer att sälja dem, har en kompis som skulle gjort vad som helst för att få tag i ett sånt, och hon fyller år snart så hoppas du säljer dem!"
"jag är jätte intresserad av att köpa det första armbandet, hur mycket skulle det kosta isf?"
"Jag skulle JÄTTE GÄRNA vilja köpa de sista armbandet!
Hör av dig! :D<3"
"Bara så du vet, så vill jag ha allihop ;) :D"
"sjukt fina smycken. JAg skulle gärna vilja ha det som du döpt till TREDJE ARMBANDET .. i detta inlägg. mvh emelie."
"åhh vad fina, skulle vilja ha ett enkelt armband med en diamant och en varg."
"Åååh jag vill köpa alla tre :]]] Du är mycket begåvad!"

tack

kikade igenom mina gamla inlägg och kom fram till mitt första inlägg då jag visade upp mina armband. twilightarmbanden. dessa kommentarer är bara några av dem som fick mig att fortsätta. Ni ska bara veta hur mycket ni gjort för mig. För att förstå hur mycket en kommentar betyder, så tror jag man måste vara bloggare/bloggerska, det finns inget bättre än att klicka sig in på sin blogg och få se att under "nya händelser" ligger det nya kommentarer. Det ni folk- det är roligt.

Natt bloggen!





Bella

Dina smycken är supersnygga!! :) Du är värd alla dessa kommentarer! Keep up the good work! :)

Kram på dig! <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?