impulser
Publicerat den

åker med vännen till göteborg för att se the last song! (boken som jag för tillfället läser)






vad gör hon på bilden?


ha en härlig söndagskväll!



Bella

Åå, den vill jag också se! Det går typ inget på bio i halmstad! Så tråkigt!

Jag tror inte det kommer vara någon movie night i Halmstad heller. Otroligt tråktigt! Skulle varit superkul att se alla filmer :) Får väl ta mig upp till Göteborg eller något..

Stockholm ja.. Som jag skulle viljat det! Tänk att få se Kristen och Taylor! Vet däremot inte om jag kan, vi har nog besök av några vänner från USA, plus att det kommer nog bli väldigt svårt att faktiskt få se dem! Men vi får väl se! :) Hur är det med dig då? Movie Night? Stockholm?

Kram kram <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?