Drip-drop
Publicerat den



Visst är den bra? Stör mig lite på dansarna i bakgrunden bara, det är lite för mycket michael Jackson när de sjunker "drip-drop". Kan bero på att hans koreograf har varit med och koreograferat dansen. Men är det bara jag som tycker den påminner lite om VD? just när de är i huset och dansarna.. Om den inte vinner så tror jag att den kommer top-3. Anna har dessvärre liten chans med "this is my life"- men det är ju min åsikt (;

Är hemma från skolan idag. Har så sjukt ont i halsen! funderar på om jag börjar få halsflus, nåväl baffucinet kommer snart hem. Världens goaste halstabletter. mums!

Vad är era planer för idag?




Frida

Azerbaijan, eller hur det stavas, brukar ha bra låtar har jag för mig? =P



usch, det är tråkigt att vara sjuk. har precis vart förkyld och haft ont i halsen, fortfarande lite som hänger kvar. hoppas du mår bra snart, krya på dig =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Bella

Förlåt att jag inte har tittat in på ett tag, har haft mycket att göra! :)

Låten var jättebra! Tror den har stora chanser i Eurovision. Vad tråktigt att du har gått och blivit sjuk!! Krya på dig!

Många kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?