Bildbomb från London
Publicerat den

Lite bilder från London! Kom ihåg att alla tillhör mig, det blir så tråkigt när vi använder oss av vattenstämplar (;
Låna, men länka!



På gatan träffade vi Sparrow.

 

Bella Italia - vilket twilightfan hade inte tagit kort?
Piccadilly circus

 

Den välkända klockan- Big Ben
(den ringde när klockan slog 21.00, och vi hörde det hahaha)





Kön var lagom lång. Alla lika ivriga på att få fota sig med vår twilightstjärna Rob.




En bild på mig med dockan. shit, han kändes så... verklig. tänk då i real-life. ome...

 

två av 36 bilder på den rosa vattenflaskan som stöder rosa bandet. ops, Idas huvud kom visst med! hehe.

 

liiiten del av Hyde Park och så har vi jag och Amanda på någon gågata därifrån.

 

 
Ida, Amanda, Jag - Amanda, jag, Ida



Emilia - Ida - Amanda


Vi hade verkligen hur roligt som helst. Bilderna är inte många, tror vi har runt 1000 stycken tillsammans.
mer lär väl komma i brist på andra bilder. heh..




Bella

Vilka fina bilder! Det ser ut som du har haft jätteroligt! Synd att du inte hittade något med Twilight, men du fick ju faktiskt ta en bild med Rob... ;) Skulle gjort mycket för det! Haha :D Kram <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?