A dream
Publicerat den



Nyhet på Sunrise- A dream, 150 kr inkl porto.


Sista dagen imorgon för denna veckan. Alla i hela Sverige har väl ett litet "minilov" nu när vi är lediga torsdag och fredag. Har inte gjort alls mycket idag, bara disskuterat massa resor. London, Bulgarien eller Italien, Afrika.
Blir helt slut, så många viljor och så mycket man ska tänka på. Skitroligt ska det bli i alla fall, om allt går enligt våra förvirrade planer!

Borde sova, men jag orkar inte. Då är det rätt illa antar jag.
Snart är det VD, damn vad det är spännande!(spoiler alert!) Undrar vad som händer med Jeremy och Anna, och eftersom jag spoilat mig själv, vilka två stora karaktärer det är som försvinner/dör? kan det vara Bonnie och Jeremy? för om stefan och damon skulle dö vore ren idioti. vem tar död på de två viktigaste personerna (näst efter Elena) efter första säsongen? Eller så är det Uncle John som dör... hmm.. Det Bonnie gjorde mot Elena var så patetiskt. visst hon är en häxa och ska bokstavligen inte gilla vampyrer, men Elena är hennes bästa vän! och Damon och Elena? what?! palla att det upprepar sig som mellan katherine och dem två. det orkar vi väl inte?

Mina tankar. kort sagt, denna säsongsfinal kommer bli tuff- stor Cliffhanger här!





Bella

Åå, vad spännande det är!! Kommer två personer att dö?!! vad har jag nu missat??!! :O



Aaaa, vad bra det är! Love it! Damon alltså.. finner inga ord för den killen! :P



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?