18 November
Publicerat den

bara 11 dagar efter min födelsedag så kommer breaking dawn upp på vita duken!
Det är officiellt, summit har bekräftat och allt känns så bra!Nu hoppas jag att det inte krockar med vårt projektarbete, då bokar jag om afrika! jag tänker inte missa premiären. No way.

Innan BD träffar biosalongerna har vi Eclipse, som kommer den 30 juni.





Vilka längtar efter de hetaste filmerna i år?

HELT FEL!

jag var alldeles för ivrig! det är ju 2011 som BD släpps! MY MISTAKE (;
tack frida! ♥




Frida

men den kommer inte förrän 2011 läste jag =/

det är ju riktigt länge till, eller har jag läst fel?



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Bella

Yey!!! Längtar super mycket till Breaking Dawn! :D Hur ska de egentligen filma denna underbara bok?! Jag kommer faktiskt att vara i Paris när den har premiär.. Får hoppas att det går en engelsk förställning. Kommer aldrig att gå och se den dubbad på franska!! :P

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?