Myssöndag
Publicerat den

OJ vad länge sedan jag uppdaterade. I alla fall så känns det som det. Ska vi se.. hmm. fyra dagar sedan. Heh, men ni klarar er nog utan mig. heh.

Denna helgen har varit riktig rolig! Fredagen började med att jag var hos Emma och vi hade twilightkväll! vi åt en massa gott (bla favoriten BoJ) och så hade vi det bara mysigt. Såg senaste programmet av VD. Super bra som alltid, nåväl efter de 8 avsnitten i alla fall. Tur att det är lagligt att streama, annars hade min pappa fått spader. Men bäst av kvällen var nog att se filmen med någon som faktiskt tycker om twilight lika mycket som en själv. Det är roligare att diskutera när personen man pratar med faktiskt är insatt. Men vi glömde dock planera London-resan. typiskt!

Igår var jag i göteborg och härligast var väl att komma till en plats där marken inte var täckt av vitt kompaktpuder. Kläderna är väl inte fy skam de heller, så jag fick med mig lite saker hem. Har inte brytt mig om att ta kort, men det ska jag göra imorgon. Jag är lite konstig med en sak. Vilket jag kom på mig själv idag när jag storstädade i både rum och garderob! När garderoben väl var klar så skulle jag hänga in kläder. men jag tog inte de som jag hade köpt. Nej, påsarna med kläderna får gärna ligga i minst en vecka innan de åker in i garderoben. Funderar på varför det alltid blir så. bara något mönster som jag fått för mig.

Så detta var min helg. yay. bästa helgen på länge! Twilightkväll + shopping med Mikaela + hemmadag, då är sandra glad!

 

 

Syskon. Alltid tillsammans.
Älskar dig ♥




Bella

Låter som du hade en toppenhelg verkligen! :) Hoppa veckan blir lika bra! Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?