I wish
Publicerat den



nu vill jag bara krypa ner under täcket med varm choklad och läsa.
så underbart det hade varit.
men istället måste jag plugga matte, Na C imorgon..

jo, ni vet hur bra jag är på att tjata om design? heh.
jag är trott på den design som jag har på denna blogg. tycker den är opersonlig på något sätt.
det finns inga snirkliga fina typsnitt och den har bara grå färger. jag vill nog ha mer rosa, beige. som sunrise har.
så jag ska tänka vidare på en ny design. det blir ju mycket roligare att läsa för er med en snygg design.
så det blir ett av projekten i helgen.

vill ni veta en annan spännade sak?
jag ska tona/färga håret! yes, förändringar är bra. jag gillar det. så tråkigt med samma hela tiden (älskling, oroa dig inte). Mitt hår ska bli mörkare helt klart. funderar på kastanjebrunt. någon som har erfarenheter av att tona hår? vill ha mörkare och lite skiftningar i rött så det får vi hoppas blir bra!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?