precis som Kristen skulle gjort
Publicerat den

hej blogg!

jo, jag lever. Är bara lite smått trött efter mina två första arbetsdagar. Även om det är mycket spring fram och tillbaka så är det roligt. man hjälper till och (förhoppningsvis) bidrar med glädje. Jobbar alltså på SÄS, sjukhuset i Borås. Idag såg jag en skymt av tv:n på jobbet, gick faktiskt förbi den! starkt, jag vet. saken var den att det är riktigt starkt för på tv:n var det ett reportage i godmorgon Sverige (tror jag programmet hette) om fan-eventet på hovet igår. Hur mycket otur kan man ha? kunde inte gå på eventet och kan inte se det på tv:n heller. Galet, så jag var lite deprimerad men skötte jobbet ändå precis som Kristen skulle gjort. Att inte kunna gå på fan-eventet tog kål på mig, men att låta det gå över arbetet vore för mycket. det är inte så att jag inte bryr mig SÅ mycket, för det gör jag... men om jag skulle deppat över det hade jag varit på en så barnslig nivå, bättre att "ta ut" det och göra något bra av det istället.
(shit vilket ihoptryckt stycke)

hörs imorgon!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?