tänkte
Publicerat den

hade tänk att lägga in en design som jag hade hittat. men så skapade jag en testblogg och allt funkade jättebra! men så kom jag på, nu har jag ju flikar under headen och på den designen fanns det inte det. så jag får helt enkelt vänta tills jag får den andra bloggen. då kanske jag lägger in den designen här. mycket snyggare ska ni veta. så det är helt enkelt vad jag sysslar med nu.

har varit inne på så många sidor på smyckesmaterial och inte EN ENDA har ett jävla lamm (ursäkta att jag svär)!
jag fick ju tag på en sida som skulle beställa in, så det dröjer upp till två månader innan jag kommer få dem. så synd så synd. men jag håller tummen, tänker inte ge mig! sen hoppas jag att jag får hem lite nytt så fort som möjligt! får väl se om det dimper ner i brevlådan nu i veckan, eller nästa.

så är stälningarna just nu!
vill-ha-helg.



Bella

Ska bli jättekul att se designen! Vill också ha helg! Redan trött på skolan, ser inte ljust ut ;)



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?