svar på fråga!
Publicerat den

Emma  om bella's bracelet with a twist:
Vad använder du för penna när du skriver citaten? :) och vad är det för berlocker du skriver på? :D Jätte fina smycken!


ytterliggare en fråga! wiho!

först: tack så mycket!

jag skriver/målar inte direkt på några berlocker, utan jag använder mig av krympplast! finns att köpa i de flesta hobbyaffärer, bla panduro. när jag då målar/skriver på dem så använder jag mig av helt vanliga färgpennor. tänk på att inte använda tusch, vattenbaserat är inte bra. när hela brickan är klar, så kommer det du målat på försvinna. om du har tusch exempelvis.

vet inte riktigt om jag ska gå in på hur krympplast fungerar?




kolla in senare, då kommer bilder upp från min nyårs kväll! (så kan man nog inte säga haha)



Emma

Tack så jätte mkt för svaret :)



URL:


Malinaaaaaaaaaa

Ja, gör gärna det :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?