överraskning
Publicerat den

kolla in imorgon efter klockan 6, då kommer något som ni längtat efter, (tror jag, eller jo det gör ni nog) vad kan de vara tro?

tänkte att jag kunde visa mitt schema? kan väl vara roligt att se kanske..



haha, ni ser kanske inte så jättebra. men jag ska förklara lite grann bara.
för det första, alla vita kvadrater, strunta i dem. döljer bara lärarnas initialer.
jag har inte Fysik B, på de timmarna har jag inget, alltså går det till plugg.
teckensprk- tisdag-tidigt, onsdag, torsdag-sena
på måndagar går jag till halv 6 (bild och form) och börjar som sagt 9.10
fredag-softaste dagen slutar 11.50
torsdag morgon- psykologi B

så kanske blev lite rörigt, lite stressad är jag. haha, några frågor? SÄG DÅ TILL!!

nu blir det någon vampyr-skräck-gillar-twilight-bättre-bäst- huggtänder- vet- alla- att - det- inte-finns- film
ses imorogon, efter 6 så klart ;)
uppdat: den va läskig!




Bellla

Spännande.. =)



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?