lörday
Publicerat den

eftersom jag har fått lite frågor angående mina smycken så kab jag säga det här. det går fortfarande att köpa alla smycken som visas i kategorin "det som går att beställa från mig", och ser ni ett smycke i kategorin "mina smycken", så kan ni bara säga till mig om ni vill ha något där. så, man kan alltså fortfarande köpa mina smycken, och även de mycken man kan designa själv!

börjar bli otålig med den nya sidan...

funderar på att start upp den endå och byta designen senare. tycker ni det är en bra idé eller ska jag vänta?
igår var det fest på skolan, men jag var med min pojkvänn! mycket mysigare. ben o jerry's är godast!
min favorit är half-baked, vilken är din?






Bella

Det spelar ingen roll tycker jag. Gör det som känns bäs för digt :) Min favorit är nog Bohemian Raspberry. Det är med brownie bitar i - sååå god ;)



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

new york fudge eller vad den heter är nog min favorit av de jag prövat än så länge



Ha det fint

Kram



URL: http://www.sunstreet21.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?