ingen mer Fy B
Publicerat den

som det står. nu har jag valt bort kursen och ersätt den med psykologi B och Svenska C. så skönt. en sten är borta. det ska bli så skönt att kunna plugga matte normalt igen, kunde ju inte riktigt det innan då jag mådde så sjukt dåligt av fysik B. men nu så! nu ska jag ta nya tag och visa min mattelärare att sandra kan! låter väl underbart?

nu ska jag hitta något att mumsa på, och sedan ska jag lägga mig och läsa, japp ni har rätt igen! breaking dawn♥
kan ju meddela er att jag väntar på svar från min designhjälp! jag vill ha min sida klar nu. jag har planerat allt. det kommer bli snyggt om det blir som jag föreställer mig. armbanden ska vara i centrum och stora bilder. Det lutar åt sunrisejewelery, vad tror ni om det?



mina två nyaste armband.

har upptäckt att en del människor snor andras design. det är tråkigt det där. ni får gärna använda mina smycken som inspiration, men att kopiera rakt av är inte okej för mig. skulle vara kul att se era kreaktioner! think you understand! /sandra




Bella

Låter skönt! Själv har jag prov i fysik nästa vecka, puh!

Det ska bli så roligt att se din nya design! Kanske blir att jag köper ett till armband framöver :)

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Frida

sunrisejewelry låter fint och passande =)

trist att folk gör så =/

har funderat på att börja göra egna smycken också, armband främst. och det tack vare dig =P

jag hade tänkt ha Twilight inspirerade smycken men inte sno din design, hade inte kunnat göra det så fint iaf ^^

jag var inne på panduro, har letat massa där men hittade inte så mycket berlocker. sen gick jag in på beadplace och där fanns lite mer =)

tack för en så fin blogg, fina smycken och bra inspiration! =D



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Agnès Hale

Hej!

Jacob armbandet är så vackert! Det är som Eclipsearmbandet (vita hjärtat med trävargen) fast med Team Jacob ^^

Vad använder du för färg du skriver citaten?

/Agnès



URL: http://forkstwilight.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?