'
Publicerat den

"En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg."

tror ni det stämmer?
hittade citatet på en blogg. heh, jag tror det stämmer, jag stör mig i alla fall på när christian glömmer. men det beror nog på vad man själv har för personlighet. om man själv är en som aldrig glömmer och bryr sig, tror jag man tar mer illa upp om personen glömmer, och mindre tvärt om. eller vad säger ni?

Jag börjar skolan den elfte, men mitt lov tog slut i lördags.
just nu är jag inte på så roligt humör. besviken rättare sagt. så jag ska fly in i eclipse. när jag läser så tänker jag bara på boken, om inte någon dum karaktär påminner om personen jag är ledsen på. det brukar funka för mig i alla fall. en bra bok är medicinen för allt, för stunden.

svaren på frågestunden kommer ikväll, och har du inte frågat, kolla i kategorin!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?