torsdag
Publicerat den

jag skulle gått upp klockan 10, men sängen var vääldigt varm förstår ni så jag somnade om och gick istället upp klockan 11. heh, en timma mer eller mindra skadar väl inte? men jag sover egetligen inte särskilt bra de sista timmarna efter sju, oavsett hur sent eller tidigt jag lade mig kvällen innan. jag vaknar alltid ungefär en gång i halvtimmen, någon som känner igen sig?

hursomhelst, ett kort inlägg tänkte jag börja dagen med i alla fall.

jag har ju en lap-top redan, men ni vet det finns ju sådanna här småttingar!
visst är de söta?


en sådan här...

och lite av detta...
skulle bli...



perfekt :D

eller vad säger ni?
någon av er som har notebook?




Bella

Haha, så jäkla snygg! Skulle inte varit fel att ha den ;)



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?