sommar
Publicerat den

när snön bara vräker ner, och det redan är 50 cm utanför huset. så längar man sjukt mycket efter sommaren. om det hade varit sommar ute nu hade jag haft på mig en bikini, legat ute i solen. förmodligen hade jag varit vid våran badplats. vinden hade fläktat skönt i värmen, allt hade varit så mycket bättre än all denna skitsnö. ursäkta mitt ordval, men är det bara jag som har tröttnat på två månader snö? fy säger jag. sena nätter ute på sommaren, i tunna klänningar. det är härligt. 


  en helt random bild, som visar mina fina (eller inte) kunskaper i bild! hah, fast detta målade jag på en biologilektion. lion och lamb fick jag till och med in! inte illa alls. heh..

snart kommer ida, och jag är iordning!







Bella

Gud ja, håller helt med. Ge mig sommar nu! Just nu snöar det ännu mer här, fy!



SV: Den är verklígen jättebra! Har inte haft tid att läsa den än, men så många fina bilder! Håller ju som sagt på att läsa Twilight nu men har inte mer än några sidor kvar så sedan blir det parodin. Jag lovar jag kommer berätta vad jag tyckte, spännande! ;)



Gör som du vill med bilderna. Nu har vi ju i alla fall sett ett lite smakprov. Vill ha trailern! eller för att vara mer exakt - vill se filmen!

Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ;)

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?