reklam
Publicerat den

MASSOR AV KLÄDER TILL SALU.
KOM OCH FYNDA NU.

BESÖK MIN BLOGG:
HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE
HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE
HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE


rolig kommentar? eh, det står ju bara besök min blogg i princip. inte ens "hej, vad fin blogg du har. vill tipsa dig om..." nejdå, här är det pang på rödbettan! ärligt, jag publicerar inte kommentarer som ser ut så här. hon (antar att det är en hon för att bloggen heter emelie) skriver ju bara för ett syfte. visserligen kan jag med skriva något om mina smycken, MEN jag skriver ALDRIG något utan att ha kommenterat innehållet på bloggen också.

undra hur du hittade till mig?

nåja, allt väl med mina läsare? jag kom hem för en liten stund sedan, så nu ska jag sätta mig med några beställningar och göra klart dem, vilket blir roligt. fast först ska jag ta på mig något mer bekvämare och varmare! fy vad det är kallt. känns som snön aldrig kommer försvinna. bara att detta är början! usch usch usch! jag vill ha v-å-r!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?