me right now
Publicerat den

jag borde skämmas! vi har prov på torsdag och jag borde plugga mer, mer, mer! men jag orkar inte. jag orkar ingenting. det är en jävla tur att jag har christian som väntar på bussen, annars skulle jag aldrig orka resa mig från sängen. nog om det.

just nu ser jag på wallander, fast nu är det reklam. finns det något mer störande än när man ser sitt favoritprogram och när det är som mest spännande. duh-duh-duh-duh (läs negativ med låååg ton) så plobbar lidhls reklam upp, eller någon annan om någon miljöbil. det är så störande, tycker jag.

det går bra med "det som ni får veta någon gång under veckan". tror resultatet blir mycket bra och riktigt snyggt.

jag just nu:

saknar: sommaren
vill ha: super snygg tröja på lindex. måste bara köpa den!
humör: varken glad eller ledsen. normal antar jag.
kläder: mysig "morgonrock" från christian.
önskan: att christian ska ringa och säga "kom hit, kom hit nu! jag saknar dig så"

och vet ni vad? vi hörs imorgon
tror min dator håller på brinna upp, så sjukt varm!

 




Bella

sv: Jag har redan kollat på alla avsnitt. Jag följer alltså inte true blood på ettan. Så jag tror att de nyaste avsnitten alltså det som sänds samma tid i USA kommer börja sändas i juni. Men kanske att det kommer börja sändas några avsnitt på ettan innan. Jag vet inte hur långt det har kommit där. Om du inte har sett alla avsnitt rekommenderar jag verkligen att gå in på www.ch131.com. Det är nog den bästa sidan som finns! Alla superbra serier, nya filmer som ibland inte ens visats på bio. Allt helt enkelt! Där lägger de upp alla serier efter det har visats i USA. Hänger på så sätt med! ;) Jättebra också om man har missat ett avsnitt av någon serie!

Gå in på den! :D

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?