!
Publicerat den

så många idéer kommer upp i mitt huvud när jag sitter med mängder av nya berlocker.
ser verkligen fram emot att få lägga upp allt som ska göras och allt som är gjort. gillar den ena saken speciellt mycket. jag hoppas att bloggen är klar om två veckor, men man kan ju aldrig veta säkert.

angående alla hjärtans dag smycken, jag kommer inte hinna tyvärr, dock kommer sådant i "kärleks tema" komma upp på den nya bloggen!

i morgon är det fredag, sedan återstår det bara en vecka kvar tills vi har lov. men hur är det nu egentligen, när får ni lov?

nu ska jag fixa lite här uppe, sedan ska jag lägga mig tidigt så jag äntligen kan få vara med christian ♥

p.s funderar på ny frågestund, eller ska jag vänta istället? d.s




Anonym

V 8 är det lov för mig.



URL:


Bella

Haha, ja du jag måste säga att jag inte kommer ihåg den vintern. Var ett år gammal då ;) Låter jättebra med smyckerna - kommer säkert bli superbra! Jag har lov vecka 8 :) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?