bortklippt scen
Publicerat den

var inne på någon sida och kolla vad som dök upp!




en bortklippt scen från new moon! detta har vi inte sett tidigare förutom det i slutet av klippet!
längar så mycket tills filmen kommer ut. ska ha den! om jag så måste köa eller skippa skolan för att få den!

ska även försöka få tag i bellas box. måste ha!♥

men vet ni en sak? jag tror snön är påväg bort, eller åtminstinde en del av den. det är blött (läs vattenpölar överallt) och det är omöjligt att hålla fötterna torra. annars är det superskönt när vinterjackan får vila och vårjackan får följa med till skolan. sandra gillar.

nu ska jag se ett klipp av Vampire Diares!

vad föredrar du?

twilight?
 eller
vampire diares?




Bella

Visst är det härligt! Snön håller verkligen på att smälta. Plusgrader och vattenpölar precis överallt. Men för en gångs skulle så gör det mig inget. Snön ska bort! ;) Vad roligt att du ska kolla på ett avsnitt av Vampire diaries. Hur långt har du kommit? Självklart älskar jag twilight, men Vampire diaries har något speciellt också. Serien är i vart fall värd att se och du kommer inte bli besviken :)

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


fanny

Ja, bort bort bort med snön!



Twilight såklart! ;) inget kan nog slå det..

Men kollar Vampire Diaries också. Det är grymt bra det med!

Måste erkänna att jag är insatt i VD. Man längtar till torsdagarna bara för att få ett nytt avsnitt ;)



URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se


Bella

Ja, fy! Mitt lov är slut. Vill verkligen inte börja skolan igen, men det är väl bara att stå ut.



Jag gick in på Ch131 och Vampire Diaries funkade inte på min data heller. Jättekonstigt!

Men det kanske bara är något fel nu eller något sånt. För jag har ju kollat på dem innan. Eller så har de kanske tagit bort dem, men det är ju så fall lite mysko. Det kanske går att kolla på You Tube. Annars får du kanske följa det på kanal 6 eller på kanal 6 play, (om det nu finns något som heter då;).



Du får helt enkelt kika in på sidan i jämna mellanrum och se om något har ändrats.



Hoppas det löser sig! Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Frida

jag har inte sett Vampire Diaries, har inte TV6 =(

men jag tror att jag ändå gillar twilight bäst =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Frida

finns dom på tv6play? =O

har kollat innan ifall dom fanns där men det gjorde dom inte. ska kolla sen då =P



förresten väldigt fin din smyckesblogg är ^^



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?