bara inte du
Publicerat den


detta är boken jag läser nu.
jag känner mig lite stor för den, men shit vad fort det går att läsa!
skönt att kunna läsa något snabbt någon gång.
hursomhelst, så är den faktiskt ganska bra. har läst några andra böcker av henne och de flesta handlar om samma sak, alltså kärlek och så ett problem. men visst det funkar än så länge.
har du läst boken?
om inte så tycker jag att den är läsvärd. läser nog ut den ikväll. började igår så, ni fattar, det går snabbt.




alice

Hej,Sandra!Jag har läst ett par böcker av henne o jag tycker också det bara handlar om kärlek men jag gillar dem ändå:)har inte läst "bara inte du".Borde jag göra det?//kram alice



URL:


Girllishes

Har läst den ja, läst alla hennes böcker btw.



URL:


Frida

åh, den verkar bra ^^

har inte sett den förut.

har läst Expert på att rodna och Räcker det om jag älskar dig? som hon också skrivit, dom är jättebra! speciellt den sistnämnda =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?