allt möjligt
Publicerat den

så mycket saker har hänt idag!

tänkte börja med att svara på en fråga, om boken "bara inte du" är läsvärd.
jag tycker att den verkligen är det. den är bra och jag kunde inte sluta läsa den. jag vet inte om man direkt "lär" sig någonting på den, mer att man inte ska vara otrogen med andras kompisar. men det vet man ju redan innan. men boken var i alla fall bra. dock blev jag liite besviken på slutet, men annars så föjer den bra från början till slut!

en annan sak som är så sjukt rolig är att min vän Ida har tagit körkort! jo det är sant, hon kom fnittrandes in på bild och formen och viskade (så gott hon kunde) att hon har körkort.. säger jag resten så tror ni att jag är galen. stort grattis i varje fall till Ida!! själv har minst 10 månader.. kul...

ni vet ju vad jag har hållt på med de senaste dagarna, en surprise till er. så på fredagkväll kommer den stora överraskningen att avslöjas! så ni måste titta in här då! lovar ni blir INTE besvikna!

vill också säga tack till bella (http://bellamansson.blogg.se) som gav mig ett länktips! tack!




Bella

Bra sida heller hur?! ;)



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?