slut.
Publicerat den

det är nu man önskar att man inte hade sommarlov. Jag menar, om vi inte hade fått det hade man inte behövt vara smått deppig över att det är slut. Som sämre saker uppkommer vid denna tid kommer även bra. Du träffar klassen, får gå på riktigt roliga lektioner (de blir ju vad man gör det till eller hur?) och du får känna dig duktig. Iaf, så kan jag känna mig något meningslös när jag bara går hemma, precis som man inte gör någon nytta. hur som helst, tråkigt är det. Önskar jag hade tagit vara mer på tiden, kanske planerat in något mer. det får väl bli nästa gång.
just det, Tunisien. underbart. varmt. 35 grader. 40 grader. Cola. spaghetti. "swedish girls?". Shopping. vatten. bada. hav. piratbåt. hennatatuering. twilight. Dear John. Sousse. Sahara. Landrover över steppöken. Öken. sand, sand, sand. Saharasand. lite sömn. Femstjärningt hotell. Afrika. amfi-teater. moské. Största Oas. Dromedarridning. olivträd. buss. minnen. skratt. vänner. random ord från en vecka i Afrika.



Johanna

Åh vad härligt! jag vill också kunna åka ut och resa :)



URL: http://thelifeofatwilightdork.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?