My Award
Publicerat den

titta vad jag har fått!
En Award.
Precis innan jag fick denna så tänkte jag för mig själv hur roligt det skulle va att få en, nåon timma senare, fick jag en kommentar från Marika att jag fått en Award.
Reglerna:

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


7 (hosthost) fakta om mig:
- Kan inte prestera under press, som ni märker nu..
- Jag äter gärna inte grönsaker, tycker inte om detta alls.
- Jag är 173 cm lång.
- Jag har hatat att shoppa kläder. (observera har)
- Jag har aldrig testat att röka eller dricka.
- Jag älskar inredning och drömmer om att bli en riktig cool inredningsarkitekt med ett stort hus och högt i tak.
- Jag älskar solnedgångar.


Bella, Pauline, Liza, Sindy, Mamma

jag vet, det ska va några till...

Tack Igen Marika!







Liza

sv: Vad roligt!

Haha, ja. Det får vi göra ;)

Gjorde en sån award-grej för bara några dagar sedan förresten :o



URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/


sindy

omg jag är ju där!!

Stolt jag känner mig av att stå med på bloggen hihi :$



URL: http://zgl.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?