-
Publicerat den

Lagom nu till kvällen så sitter jag med lite Matte. Räknar och bloggar funkar ganska bra tillsammans. Även om jag har sådan extrem bloggtorka, har nog aldrig känt mig så här omotiverad till att skriva inlägg. Antar att det börjar plana av. Fast det är ändå skönt att ha den, ifall man vill dokumentera något.
fredagen kommer i alla fall bli skönaste dagen i veckan. Engelska C på morgonen, följt av Svenska B, Dans och alternativ medicin - klassisk massage. Det gör inget att jag slutar fem, tvärt om. bara skönt att varva ner, speciellt med massagen. tror den kursen kommer vara bland topp fem av alla hundra kurser jag läser. precis som att jag fick med att fredagen är bäst så måste jag nämna Lördagen! var med Emma snabbt i Göteborg och blev fattigare. Damn vad dålig jag är. två fina (läs väldigt) tröjor fick följa med hem och en bok- love bites.
ja, det var väl typ det.
inget sammanhang men ord i alla fall!



J O S E F I N E

Sv; Thank you :)



Vad gör du idag?

KRAM



URL: http://jjossues.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?