tre teman
Publicerat den


Mina kläder är Borta, och då menar jag borta. mina bästa favoritplagg är helt försvunna. jag kan inte förstå hur? vad ska försvinna nästa gång? Säger bara en sak.. försvinner något ur min twilightsamling då jävlar. Men ändå, kläder ska inte bara försvinna så vidare det inte finns, 1. ett spöke. 2, en syster. själv tycker jag tvåan låter mest troligt, eftersom ett spöke hade gjort det så mycket snyggare. Dessutom så har det ju hänt innan.

Men om man tar något gör man ju det med stil, om man nu inte kan fråga istället. Man tar plagget, i detta fall, har på sig det, och lägger tillbaka plagget så som det var när man tog det. Men så smart är ju inte alla, Vet att jag hittat kläder i Mikaelas garderob som är mina. Hur smart? inte så. Det låter säkert som att jag inte har några andra kläder, men det har jag. hursomhelst, det är inte det att kläderna är borta utan att personer har tagit dem utan att fråga. Det är det värsta.

skit samma, känn dig inte allt för träffad Mikiss.


nu skiter vi i klädproblemet och går vidare till... Ikväll!
vädret lyser och vad ska ni hitta på?
själv kommer tjejerna och vi ska ha det riktigt mysigt. det blir NM och förhoppningsvis twilight som förrätt.
Men det är ju om de andra orkar.. så minitwilightkväll blir det i alla fall, och det är ju inte illa det.

och ni. Ett steg närmre London med Emma!

lite styckat inlägg med tre olika teman, blir ju bara värre och värre! fy. jag måste bättra mig.
och just det, personen som sjunger i inlägget under är 28. jag vill också se ut att va tio år yngre när jag är 28...




Frida

woho! jag hade rätt =D



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?