ODD
Publicerat den

Jag vill ha en balkong! låter väl kanske lite väl sjukt, men jo så mysigt det hade varit. Ett bord och två sköna fotöljer, kuddar och filtar. Att bara ligga där och ha en underbar bok och känna solljuset värma. Åh, jag vill ha mina föräldrars rum. Så dagen vill ha, blir balkong.

fick en fråga om VD böckerna vart värda att läsa. Ja, det är dem. Man blir besviken i början, för man hade verkligen hoppats på att de skulle vara som tv. det blir bättre ju mer man läser, kan jag säga. Dessutom så har jag spoilat mig själv med vad som ska komma, och DET verkar superbra! Så de är ändå värda att läsa, men kanske inte så myket som twilight är värda att läsa... heh..


Nu ska jag fortsätta att göra inget, ett tag till i alla fall.
Kanske att jag har en sak på G, Vi får se hur det blir med den saken iaf. Men ni i gbg kommer ha mest tur.




Frida

jag har en balkong haha ;P



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?