En lektion
Publicerat den

Underbart. en lektion. slutade vid tio, stannade kvar i skolan för att plugga och nu är jag hemma! Var nere en kort sväng på stan och skulle köpa en bok som jag lagt undan, dock var det fel bok som var undanlagd. jag min dummer tänkte inte på det, så nu sitter jag här med Vampire Diaries Bok 6, the return - shadow soules. en till sväng blir det till stan imorgon. (handlar bok 6 bara om Damon och Elena?! whaaaat?!)

Nästa vecka i skolan är det kulturvecka - den mest meningslösa temaveckan på bäckäng, OM man är en seriös naturare. host. host. Men det är ganska skönt att lektioner blir inställda och att man kan åka hem tidigare, lite som en "ta-ikapp" vecka. Denna veckan dock, har vi två biologiprov och ett seminarie i psykologin. Tog om schizofreni, smart? kanske inte.. eller?

Nu är det plugg som gäller. Jag har klarat mig bra hittils.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?