Busted
Publicerat den


ett ögonblick av lycka, ett ögonblick av hopp.
En dag av sorg.

uppdaterade mig inom twilightvärlden så när jag kom till tts hemsida fick jag en fantastisk nyhet!
The cast, alltså Rob, Kristen och taylor skulle komma till sverige den andra juni.
Jag blev så himla glad, och eftersom jag är hos Christian så reagerade han med. han sa till och med "tänk på att det är den första April" men hallå? vem skämtar om något sådant! nej, ingen tänkte jag, man är inte så grym mot fans som är dying to meet them! Men jag och mitt snälla hjärta hade fel!
usch, nu är jag ledsen och besviken.

kan dock säga att det är ett riktigt, riktigt bra aprilskämt, men är det verkligen något att skämta om?

En annan rolig sak som min lärare i fysiken skulle göra (jag har ju inte fysik men han är min mentor) var att ge ut ettorna ett fysik B prov och säga att det var ett fysik A nationella. HAHA, det är så taskigt men f*n vad roligt. riktigt synd om dem. själv skulle jag börjat lipa om jag fick ett oförberett prov, och dessutom ett nationellt sådant.
Alla dessa aprilskämt!
Har du varit med om något roligt eller har du själv blivit lurad?

kommentera så länkar jag dig!

Bellas blogg! värd att kolla in kan jag lova.





Frida

jag snodde det skämtet och skrev det på min facebook ;P haha



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Bella

Jag gillade inte det skämtet!! Jag trodde också på det ibörjan - fatta vad jag blev besviken sen!



Jag lurade faktiskt ingen, kommer aldrig på bra skämt! Däremot blev jag lurad av mina kompisar. De bytta nycklarna till mitt skåp, så jag fick panik att mitt skåp inte gick att öppna! Sammtidigt stod de och skrattade bredvid :P Så lätt är det att lura mig!



Hahaha :) Hoppas allt är bra!

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?